23 Kasım 2009 Pazartesi

Bu konuda aşk ve sevgi resimleri, aşk ve sevgi şiirleri, aşk ve sevgi avatarları, aşk ve sevgi gifleri, aşk ve sevgi wallpapers'ları, aşk ve sevgi duvar kağıtları, aşk ve sevgiye dair herşey bulunmaktadır. Sizinde aşk ve sevgi resimleri, aşk ve sevgi şiirleri, aşk ve sevgi avatarları, aşk ve sevgi gifleri, aşk ve sevgi wallpapers'ları, aşk ve sevgi duvar kağıtları, Aşk ve sevgi fotğraflarınız varsa bizlerle paylaşırsanız seviniriz.



Geceler şimdilik tek engelim ancak ben bu günlerin değerini iyi bilmeliyim.Çünkü ayrı geçen bu geceler olmasa senin yokluğunun ne demek olduğunu nasıl anlayabilirdim.



Bensiz gecen ,benli rüyalarla dolsun sevdiğim…
Bir dilek tuttum ve yatıyorum.Şahidim yıldızlar olsun ki bu gökkubbe altında yanımda ya sen olacaksın yada hep yalnız olacağım.Dileğimin ne olduğuna gelince ?





Onu yanımda olduğunda öğreneceksin.Yada hiç bir zaman bilmeyeceksin.İyi geceler canım sevgilim.
Gittiğinden beri seni sayıklarım geceleri..
hersabah sensiz uyanırım,
günlerim zor geçer..
yaşıyorum işte, öyle veya böyle..




Bir ben miyim ki, yalnızlığı damarlarında taşıyan,
bir ben miyim ki, damarlarını kesmekten korkan…
İçime sinmiş sevgimle bile, senden uzak, sana yakın,
her şeyin anlamsız olduğunu bile bile çektiğim,
çekeceğim, çekmekten yılmayacağım acılarımla yaşar giderim..




ama,
farklıydı herzamankinden bu sabah,
acı olmasına acıydı yine..farklıydı ama...
kolumu yatağın diğer yanına attığımda
yanlızlığa çarptı yine kolum..
içim kanadı..
ama yinede sıkı sıkı sarıldım..


Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x745 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın


farklıydı yine herzamankinden bu sabah
havanın kokusu farklıydı,
yalnızlığımın acısı farklıydı...




faklıydı işte göz göre göre,
çünkü,
bugün senin doğum günün sevgilim
sevgilim deme, artık dese de dilin..
bugün senin doğum günün biriciğim..




iyiki doğdun, ve iyiki oralarda biyerlerdesin..
Sana dokunmak,
güneşe dokunmak gibi,
cesaretim yok aslında
ne dokunmaya,
ne de sevmeye seni...




yüreğim bir kedere daha dayanmaz
ağlayamaz artık gözlerim bilesin..
ellerim hep soğuk kalmalı
anlamalıyım yanımda olmadığını...



sen ki o an
öyle bakmalısın ki gözlerime,
pişman olmalıyım ben ölesiye..
öylesine acımalı ki içim,
düşmeliyim ayaklarının dibine...



oysa biliriz ikimizde,
ne ben dönerim geriye ne de sen..
dönmek ölüm gibi gelir...
sanki farklıymış gibi ayrılık.
Gözlerin bu gece çok uzaktan geçen bir gemi

Yokluğunun esaretinde bir çubuk daha attım bu gece. Bu karanlık, bu soğuk, bu yalnızlık yalan! Canımın attığı yerde yazılı bir sen var. Nefesini hissetmemin imkansızlığı bir yana... Bu gece daha bir dokunuyor yüreğime
Senin yokluğunda sana bu satırları özlemek de güzel, lakin olmak daha güzel senle. Gözlerine bakıp aşkla, susmak daha başka. Ben kelimelere, kelimeler bana yetemiyoruz aşkta.



"Aşk tükenen birşey."
derken, bu gerçekten inandığımız birşey mi, uydurulmuş bir teselli mi yoklukta?_tükenen biziz aslında_ Oysa her şey çok güzel olacak.

"Ben galiba seni seviyorum."
derken neden galibadan kaynaklanan sanırsamkilerimiz var? _yoklukta bir sevdayı taşımak öyle zor ki, kandırmak inandıramıyor canımın attığı yeri_

Yokluğunun esaretinde perdelerini açtım odamın. Camlarımı kırdım. Aynı gökyüzünün altındayız. Sen sandığım yıldızla ısınıyor duvarlarım. Soluk alıp veriyorum gökyüzüne karşı. Kokum sana yetişir mi? Yetişsin...



Bir kenti böylece bırakıp gitmek
İçinde bin kaygı,binbir soruyla
Bitmeyen bir şarkı,dudağında bir yarım ezgi
Sığınmak şarkılara sığınmak bir ömür boyu




Bir gün gittin...
En güzel günlerimiz, henüz yaşamadıklarımız ya, onlar gerçek olacak döndüğünde... Kendimizi kandırmalarımız bitecek... Günler su gibi geçsin yokluğunda...
Gözlerin gözlerime değsin...
Yokluğundan azad olayım. Yokluklar bitsin.



Gözlerin bir çığlık,bir yaralı haykırış
Gözlerin bu gece çok uzaktan geçen bir gemi
ve ben
Gözlerini özledim Birtanem...
Gitmeli buralardan..Acılara son vermeli..Varlığını isteyen gönüle , yokluğun ödül olmalı..Gitmeli..Bu kalpten taşınmalı..Sen sevdiğim değilsin..Ellerini tuttuğun ürkek ben de değilim artık..Yok etmeli , yıkmalı hayalleri.. Enkazın altında kalıp , buradayım dememeli , ses etmemeli hayata..



Sus olmalı , lal kalmayı bilmeli..
Varlığın ne getirdi ki , yokluğun nelerimi götürsün..
Sana hep dedim ben..Terk edilen çabuk büyür..Hüzün kalana düşse de , pişmanlık hep gidenin payınadır…
Ayrılık zor zanaat..Kimse yüzde yüz gidemez..Kimse yüzde yüz dönemez..Giden geri dönüyorsa , sevdiğinden değil..kaybettiğindendir..
Ben bunu dedikçe sen geldin..
Git dedikçe , her gece yağmurlar yağdırırken.. Ben senden kaçıp ben olmaya çalışırken , sen fırtınalarda bıraktın beni…
Gidenler pişman ya şimdi..Ne desek boş..
Senden sonra sadece susmayı bildiğim , bir kadına gittim..
Benimle sessizliği paylaşan birine..
Yetti sandım , huzur sandım da..
olmadı..



Pencere açılsa, köpükler dolsa dedim de…
Hayallerim bile tuzak oldu ..
Şimdi yoksun..
Yıllar geçti yokluğunun üstünden..
Evlendim..
Sessizlikle..beyazlar içinde değil..
Lal olan dilden ve uykusuz geceler başka bir hatıran kalmadı..

Herkese iyiyim diyorum..karşımdaki susan kadınada..
o anlıyor.
o da gidiyor benden..
şehrimden uzaklara , benden uzaklara…Artık benimle bir şey paylaşmak istemiyor..


Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x768 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın


Şimdi nerdesin, kiminlesin…
Bir anlasan sevdamın ağırlığının , dönüşüne bağlı olmadığını…bir anlasaydın sana yazılan şiirlerin, hasretliklerin değerini..
Belki bir damla aşk kalırdın…
Dedim ya artık dönmesen de olur..
Gittiğinde dudaklarıma bıraktığın boşluğu hiçbir kelime dolduramadı ne yazık ki..Şimdi kelimelerim darmadağın, tıpkı sensiz yüreğim gibi..”



Yalnızlığın demlediği bir akşam üstü yine notaları öksüz kalmış şarkıyı dinliyorum…Sezen Aksu- İki Gözlüm…Ve söylenen her söze pas tutmuş yüreğimi bırakıyorum tıpkı senin yüreğime bıraktığın yokluk gibi..Her satırı kan revan içinde, her notası gözyaşımda son nefesini vermekte…..




Sensizliğin sokaklarına bırakılmış kelimeleri toplamaktayım yine. Yoksun yine..Darmadağın her şey.. Kıyılarıma yokluğun acıları demirlemiş ve adımla başlayan kelimelerim ayrılığına mühürlenmiş..Artık ben “ sende “ sadece siyah- beyaz fotoğrafım..Artık ben “ sende “ yaşanıp hatıralara gömülen koyu bir pişmanlığım…Saçlarında başkalarının elleri gezinirken ben sana hala “ sen” kadar uzağım...



Hatırlıyor musun sana geldiğim günleri..Kan revan içindeydi kelimelerim, tozlu ayrılıkların arifesindeydi yüreğim..Dallarım kırılmıştı, umut diye ektiğim tüm tomurcuklar zamansız budanmıştı..Yıkılmış bir yürekle gelmiştim sana.. Senin teninde var olmaya gelmemiştim oysa..Aşk adına aldığım yaraları senin gülüşlerinle sarmaya gelmiştim..Acılarıma ortak, umutlarıma yoldaş bilmiştim seni…Ellerini tutamayacağımı bile bile, yüreğini gülüşlerimle bir kez öpemeyeceğimi bile bile seni sevmeye gelmiştim..Uzaklardaki varlığınla yaşamayı kabullenip sadece seninle aynı çınar ağacının gölgesinde ölüme uzanmayı istemiştim sadece..Seni “ sen “ diye sevmek için gelmiştim sana..Gülüşlerinle baharı, sevginle mutlulukları yüreğime mühürlemeye gelmiştim…



Ve bir gün sana uzattığım ellerimi tuttun, kanayan yaralarıma “ mutluluklarını " sundun…Ölüm kokan ellerimle avuçlarına sığınan ben gibi sende imkansızlığına inat yüreğime doyasıya sarıldın.. Arasına dağlar örülü uzaklığımıza aldırmadan her nefeste sevdaya uzandı ellerimiz. Zamanı durduk gözlerimizde..Yetim kalmış kelebekleri emzirdik imkansızlığımıza akan gözbebeklerimizde.. Savaştık durduk mevsimsiz açan yokluk deliverenlerle..Kanattık birbirimizle anılmayan sevda cümlelerini..Katili olduk bize ayrılığı reva görenlerin…İki bedende yaşanan bu sevdayı tek yüreğe sığdırmaya çalıştık.. Savaştık delicesine..Karanlık geceleri sevdamıza şahit bildik, yazgımıza yazılmamış bu aşkın kavuşmasını ahirete erteledik..Biz seninle sırtları birbirine yaslanan karlı dağın birbirlerinin ellerini tutamayan iki yamacıydık; senin yüzün güneşe bakardı benim ise imkansızlığa…



Sonra kum saatinden akan zamana kanıp gittin işte. Ardında beni “ bana “ bırakarak.. Oysa senden hiçbir şey istemedim..Sadece umut istedim karanlık gecelerime, sadece mutluluklarını istedim seni beklemekle geçecek günlerime… Ne bana ait olmayan hayatını istedim senden ne de " bana yasak" tenini bedenime diledim .. Sadece uzaklardaki varlığına sarılıp kirpiklerinde dinlendirmek istedim yüreğime üşüşmüş ayazları.. Sadece sesinin sıcaklığına uzanıp gülüşlerinle sarmayı diledim yalnızlıktan bakiye acılarımı...
Söyle bana senden çok şeyler mi istedim ? Senden çok şeyler mi bekledim...



Hadi kaldır başını…” Bu yürek yaşamalı “ sözleriyle başlayan mutlulukların neden “ ne olur anla “ cümlesine sığdırılmış ayrılıklara gebe kaldı ? Bana gitmek için geldiğini bildiğim halde çok sevmiştim seni. Çok mu geldi gözlerinde beni mutlu görmek ? Ellerini tutamayacağımı bildiğim halde seni sevmek çok mu geldi sana ? Bana duyduğun sevgi bir avuntu muydu yoksa ? Bu aşk için bir rüyaydı geldi geçti de bana.. Seni hiç sevmedim de .. Seni “ senden “ çok sevdiğim için küfürler savur bana.. Ellerini tutamayacak olsam da seninle mutluluğum için ayrılığında yüreğimden vur beni….Suskunluğunla kanat dudaklarımdaki ismini.. İmkansızlığınla öldüremediğin bu adamı yokluğuna göm emi.. Sende pişmanlık duyulan bir günah olduğumu haykır.. Ölümsüz sevdamızın Zamansız yaşanması gereken ve bir o kadar kısa tutulması gereken avuntudan ibaret olduğunu söyle hadi .. Gülüşlerinle yamadığın yüreğimi “ yüreğimden “ sök te git.. Her şey bitti de; kurduğun tüm kelimelerin, seni seviyorum ile başlayan tüm cümlelerim yalandı de bana.. Ölüm gibi susma karşımda...



Haklısın; sen bana gitmek için gelmiştin. Yaşandı ve bitti bu kadar basit işte..Ama gittiğin günden beri kanayan yüreğim niye hala acıyor sevgili ? Niye ?.Söyle bana…Sana duyduğum sevginin sana yetmediğini söyle..Küfürler savur bana.. Git de, bana ait değilsin de.. Sen benim hayatımın en büyük hatasın diye suçla beni.. Unuttuğunu söyle.. Bittiğini söyle. Gittiğin gün yüreğinin acımadığını itiraf et..Adından öteye hiçbir zaman dudaklarımda olmadın ki de b.. Sesimi duyduğumda sesimin titremediğini haykır. Sigara küllüklerine savurduğun izmaritlerde adımın yandığını söyle…Gecelerin şahit olduğu bu sevda hiç yaşanmadı ki de bana…Bir cümle kadar yer tutmadı adın diye söyle hadi .. Seni sevdiğim için küfürler et bana.. Bedelini yüreğimle ödediğim en masum günahı sana yaşattığım için beddualar et bana.. Ölüme pusular kuran Firavunlardan kalma ayrılıkları hediye eyle sensiz yüreğime.Kör kuyulara at beni..Beni hiç sevmediğini söyle…Susma bir şeyler söyle…Yüreğinde hiç var olmadığımı söyle…Hadi tüm cesaretini topla ve “ seni hiç sevmedim ki “ cümlesini savur ayak uçlarıma…




Biliyorum her zamanki gibi susacaksın …Sus.. Tek bir kelime et..Sus ki; adımı anmakla heba olacak nefesin boşa gitmesin.. Seni severken bana hiçbri zaman gelmeyeceğinin farkında idim. Ama sevdim işte. Ölüm olsan da sevdim seni işte..Sadece sevdim.. Seni “ senden “ çok severek.. Uğruna “ yüreğimi “ bedenimden sökerek sevdim.. Biliyorum bundan sona yine gelmeyecektin ve beni " seni senden cok seven " ben kadar sevmeyeceksin…



Ait olduğun karanlıkları bırakıp bana gelecek gücün yok senin.. Belki de hiç sevmedin beni..Bırak sevme artık.. Bırak bana söylediğin her kelime yalan olsun.. Unutma ki; “ yüreğimdeki sen” , seni sensizlikte bile sevecek kadar büyük. “ Yüreğimdeki seni “ hiçbir kelime, hiçbir yalan küçültemeyecektir... Çünkü, başkasına ait soyadını taşıyan bir kadını değil; beni “ seven “ kadını -yüreğime ait kadını - sevdim hep …Züleyha gözlü gecelerde saçlarında hangi erkeğin elleri dolaşıyor, teninde hangi yüreğin nefesi kokuyor inan hiç umrumda değil. Bana söylediğin kelimelerin yalan olduğunu da ilgilendirmiyor beni.. Ben sadece beni seven “ seni “ sevdim…Ve şimdi bana bıraktığın sensizliğin içinde seni " senden " çok seven yüreğime son kurşunu sıkıyorum...
Kim bilir belki de aşkın en zor çeşididir şehirlerarası olanı...
Yorar insanı...Öyle bir özlem birikir ki içinde, her gece rüyanda onu görmek için dua edersin allaha...




Baktığın her insanda ondan bişeyler bulursun.Belki bir koku, bir çift göz hatta ufacık bir mimik bile onu hatırlatır sana.
Gözlerin dalar uzaklara.O anda yanında kimse kalmayıverir.Bi tek sen ve sonu gelmeyen hasret...


Şarkıların dost mu yoksa düşman mı olduğunu karıştırısın.Çentik atarsın hayal duvarlarına.
"Gayret be!"dersin içinden,"Bu haftayı da atlattık mı bitti..."O haftalar hiç bitmez...




Aşkta ayrım yoktur; ama yaşayanlar bilir; daha bi başkadır aşkın bu türü.Her cephede ayrı ateşler içindedir aşıklar;
Birlikte ama ayrı...Zordur, kahredicidir,yorucudur....Tüm insanlar alışmıştır, alıştırmışlardır kendilerini hayallerle yaşamaya...
Düşleri, hayalleri, hiç vazgeçemedikleri imkansızlıkları vardır onların..
Hani gözlerde bazen bir ışık görürsün ya, işte o zaman imkansızı gelmiştir aklına..




Hani dersin ya sende, herşeye rağmen hayalimsin diye...
Oysa benimle birlikte biten herşey düşman nefreti besler bana..
Sebebi açıktır, imkansızı düşünmek, hayal etmek istemez..
Göremez bazen gerçekleri, hayal edemez, kendine ince bir çizgi çizer bazen..
İşte o anlarda tam...
Düşlerinden...
Hayallerinden...
İmkansızından vazgeçeceğin an vardır ya...
Yine başaramazsın o anda biri usulca dokunur omzuna...




Bu sefer ''Umut'' gelir yanına..
Beni neden unuttun dercesine gözlerine bakar, hesap sorar sana...
Sende susarsın, dersin ki..
''Benim olan herşey gitti benden..Sen niye geldin ki şimdi?..''
Hayatın sonuna kadar yanında olacak umudun bakar gözlerinin içine, konuşmaadn cevabını verir sana...
Der ki;
''Ben seni hiç bırakmadımki..Çekip giden, beni terkeden hep sen oldun..Biraz cesaret etseydin görecektin beni..''
Sende susarsın işte o zaman...




Bende yaşadım bu konuşmayı..Sende yaşayacaksın o zaman..
Düşlerimden, hayallerimden, imkansızımdan, umudumdan vazgeçemem işte bu yüzden...
Her ne kadar hayalimde olsan...
Yine söylüyorum..
'' Düşüm Orda İstanbul... Bir Yerinde Uyuyor...!!! ''
Herşeye rağmen beni bekliyor..
Seziyorum ki kaçacaksın..
Yalvaramam koşamam
Ama sesini bırak bende
Biliyorum ki kopacaksın




Tutamam saçlarından
Ama kokunu bırak bende
Anlıyorum ki ayrılacaksın
Çok yıkkınım yıkılamam



Ama rengini bırak bende
Duyumsuyorum ki yiteceksin
En büyük acım olacak
Ama ısını bırak bende



Ayrımsıyorum ki unutacaksın
Acı kurşun bir okyanus
Ama tadını bırak bende
Nasıl olsa gideceksin



Hakkım yok durdurmaya
Ama kendini bırak bende.

0 Comments:

Post a Comment